שיווק באינטרנט - טיפים ועצות

 

כולם מדברים היום על שיווק באינטרנט - שיווק באינטרנט הוא אפקטיבי, שיווק באינטרנט מניב תוצאות מיידיות, שיווק באינטרנט הוא זול וכו' וכו'. זה נשמע כל כך טוב שכל מנהל שיווק חדש רוצה פשוט להתחיל /  לעלות גם הוא על הגל ולהתחיל להנות מהרווחים. אז נכון שכל מה שנאמר כאן בדבר היות האינטרנט כלי שיווקי אולטימטיבי - יש הרבה דברים שצריך לדעת על שיווק באינטרנט לפני שממהרים לרכב על הגל. מאמר זה מציע לכם את הטיפים העיקריים לניהול קמפיין נכון ולמניעת סיכונים הקיימים ברשת.

 

שיווק באינטרנט - אל תמאסו!

נכון שהמדיה האינטרנטית היא ויראלית כלומר מתפשטת מהר כמו וירוס. אנשים יודעים שבאינטרנט מותר או אף צריך לטפטף ולטפטף מידע עד שהוא יקלט. אז כאשר מדובר על שיווק באינטרנט אכן יש צורך להציף נושא אבל -חשוב מאוד מאוד שלא להמאס ולא להמאיס את שם החברה או המותג על הלקוחות. כאשר מדובר על שיווק באינטרנט זכרו שאתם הולכים על הקו הדק בין רצון להחשף כמה שיותר אך מבלי ליצור חשיפת יתר. זה קו דק מאוד.בכדי להמנע ממב של שיווק יתר ומאיסה על הגולשים, חשוב מעוד לא להעמיס מידע ולא להעמיס קמפיינים בבת אחת אלא לבנות מערך שיווק באינטרנט על פני שנה, חצי שנה או שלושה חודשים ולשחרר מידע לאט לאט.


שיווק באינטרנט - תגוונו:

לעומת עיתון אותו קוראים מידי בוקר ולאחר מכן משליכים, ישנם אתרי אינטרנט אליהם נכנסים על בסיס יומי וכאשר מדובר על אתרי חדשות - גולשיםאף נכנסים כמה פעמים ביום. חשוב מאוד מאוד ליצור גיוון, לעשות רוטציות, להחליף קמפיינים, להציג בכל פעם באנר אחר עם תמונה אחר ומסר המנוסח אחרת. כאשר אתם עובדים על שיווק באינטרנט - צרו כמה שיותר סטים של חומרי פרסום כך שתוכלו לגוון על בסיס שבועיואולו מידי כמה ימים וזאת שוב - בכדי לא להמאס ובכדי ליצור עניין חוזר.


שיווק באינטרנט - היו ברורים ועקביים:

גולשי האינטרנט חשופים למידע רב מכל כך הרבה סוגים לאורך כל שעות היממה. הם כבר מבולבלים ולא יודעים להבחין בין חברה אחת לבין המתחרה הצמודה שלה. לכן, מאחר וזכרון של הגולש לא מסוגל להכיל את כל המידע - חשוב להעביר מסרים עקביים וכןליצור חזור / נראות אחידה כך שהם יקשרו בין החומרים השיווקיים השונים וידעו שזה מגיע מאותו בית. מדובר כאן על אפקט המיתוג. יצירת קו אחיד של שפה אחידה,מסרים אחידים, שימוש מרובה בלוגו ואף בסגנון עיצובי עקבי.


שיווק באינטרנט - אל תזלזלו באינטלגנציה של הקהל שלכם:

שיווק באינטרנט אמנם נועד לקדם את החברה מול קהלים שונים וביניהם קהל צעיר אבל - אסור לכם לחשוב ולו לרגע שיש לכם כאן עסק עם פראיירים. הגולש הממוצע הוא גולש בעל חושים מחודדים, הוא גולש ערני וחשדן. אל תזלזלו באינטלגנציהשלו כי כך תייצרו אנטיגוניזם כלפי החברה וכלפי המוצר. שיווק באינטרנט צריך להעשות בצורה חכמה, מתחכמתאבל גם שיווק בגובה העיניין ולא מתוך עליונות ובוודאי שאסור לצאת מנוקת מוצא לפיה הגולש הוא פראייר ואפשר לעבוד עליו בעיניים.